نقطه ویرگول;

هر از گاهی از هر چیزی

هر از گاهی از هر چیزی

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۱ ثبت شده است

vim یک ادیتور خیلی پیشرفته با امکانات بالاست. برای خیلی ها پیدا کردن یک ادیتور با قابلیت های بالا یه دغدغه ست. ادیتوری که بتونید به راحتی و با سرعت خیلی بالا کاراتون رو باهاش انجام بدید. برای مثال یه فایل sql دارید با ۵۰۰ هزار خط! برای باز کردن این فایل با خیلی از تکست ادیتور ها شما مشکل خواهید داشت. وقتی من این فایل رو با geany باز کردم تقریبن باز نشد چه برسه به اینکه بخام درش تغییراتی بدم. مثلن از خط ۱۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار پاک کنم؟!
۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۱ ، ۱۴:۵۳
مرتضی فتحی
زنجان لاگ تصمیم گرفت یه فریم ورکی رو انتخاب کنه که بچه ها دورهم یاد بگیرن. بعد از بررسی ها به این نتیجه رسیدیم که فریم ورک yii خوب است. بررسی هامون نشون می داد که yii همیشه در بنچ مارک هایی که در سایت های مختلف دیده می شد جزو سه تای اول بود و یه بررسی کوچولو در مورد امکاناتش ما رو بر اون داشت که هرچه سریع تر آموزشش رو شروع کنیم و هر کاری می کنیم مستند کنیم! (باشد که رستگار شویم مثلن)
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۱ ، ۱۴:۰۵
مرتضی فتحی
در معرفی Nginx توضیح دادم که event-driven, non-blocking یعنی چه... ساختاری که با event که همان درخواست هست جوابگوی درخواست ها هست.
اجرای کد های جاوا اسکریپت در پروژه هایی همچون CommonJs دیده شده بود ولی با اینکه javaScript زبانی مجزا از مرورگر بود (با اینکه به مدیریت نت اسکیپ طراحی شد ولی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۱ ، ۲۰:۰۶
مرتضی فتحی