نقطه ویرگول;

هر از گاهی از هر چیزی

هر از گاهی از هر چیزی

نصب وردپرس در چند ثانیه

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۸۹، ۰۶:۰۴ ب.ظ
فایل های وردپرس در کل تقریباً سه مگابایتی هست و این برای کسانی سرعت اینترنت بالایی ندارن حجم کمی نیست. و باز معمولاً به این صورت هستش که برای طراحی قالب ابتدا وردپرس رو به صورت لوکال نصب می کنن و قالب طراحی می کنن و بعد آپلود می کنن.
اما مساله اینه که وقتی می شه با یه کلیک و در عرض ۳ یا ۴ ثانیه وردپرس رو آپلود کرد روی هاست، چرا باید اینهمه فایل رو از سیستم خودتون آپلود کنید که هم زمان بسیاری خواهد برد و هم هزینه ی بالایی (مثلاً پهنای باند و... ضرب المثل ذره ذره جمع گردد وانگهی...)
این کد رو داشته باشید:





set_time_limit (24 * 60 * 60);
if (!isset($_POST['submit'])) die();
$destination_folder = './';
$url = $_POST['url'];
$newfname = $destination_folder . basename($url);
$file = fopen ($url, "rb");
if ($file) {
$newf = fopen ($newfname, "wb");
if ($newf)
while(!feof($file)) {
fwrite($newf, fread($file, 1024 * 8 ), 1024 * 8 );
}
}
if ($file) {
fclose($file);
}
if ($newf) {
fclose($newf);
}
?> با استفاده از این کد می تونید نشانی یه فایل زیپ شده (فایلی که از سایت وردپرس دانلود می کنید) رو وارد کنید و ساب میت کنید. در عرض چند ثانیه خواهید دید که فایل مورد نظر روی هاست کپی شده.
دقت کنید که این فایل حتماً باید روی یه هاستی آپلود شده باشه. یعنی شما لینک دانلود فایل وردپرس رو وارد می کنید و می بینید که بعد از چند ثانیه می بینید که کل فایل در هاستتون کپی شده.
پ.ن:
من برای فایل های مختلف این رو تست کردم. معمولاً برای فایل های زیپ شده مشکلی نخواهید داشت.
با تشکر از پارازیت عزیز
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۱۸
مرتضی فتحی

وردپرس

آپلود

نصب

نظرات  (۲۳)

۱۹ آبان ۸۹ ، ۲۲:۳۷ علی ایرانی
ممنون٬ راهکار جالبی بود :)
۱۹ آبان ۸۹ ، ۲۲:۴۵ علی ایرانی
با اجازه تون خوراک دسته‌ی "وردپرس" رو به سیاره وردپرس فارسی اضافه کردم تا مطالب مرتبط با وردپرس شما در این سیاره نمایش داده شود.
مرسی جالب بود و البته مفید
ممنون
این کارها رو خیلی راحت می کنه. چه خوب بود اگه اطلاعات دیتابیس رو می گرفت و همون جا خودش هم نصب می کرد! :)
به درد بخوره مرسی
ممنون. واقعا به کار من میخوره
کوچک و کاربردی.
خواهش می کنم دوست عزیز
موفق باشید
۲۴ آبان ۸۹ ، ۲۱:۰۴ رضا آنلاین
ساده و کاربردی
خیلی جالبه
میرم یه امتحانی بکنم
۲۶ آبان ۸۹ ، ۱۷:۰۲ یکــ توسعه‌دهنده
کد مفیدی بود!
اما با استفاده از سایت http://up5.in سیستم فارسی مورد نظر خود را از طریق ftp منتقل کنید.
برای هاست‌های رایگان نیز از لینک‌های زیر استفاده کنید:
http://up5.in/gigfa
http://up5.in/gigpa
با تشکر
ممنون از لینکی که ارسال کردید.
اما باز با ftp کار می کنه و آپلود فایل بر اساس سرعت اینترنتی که دارید نیاز به زمان مورد نیاز خودش داره. اما با این کد هر چقدر حجم داشته باشید دقیقن ۲ تا ۳ ثانیه زمان نیاز دارید.
نمیدونم دوستایی که اینجا تشکر کردن امتحان کردن یا نه
من امتحان کردم نشد
به نظر من این اسکریپت برای سرور تو سرو بهتر جواب میده،واسه من که جواب داد،البته آنزیپ نمکینه فقط ترنسفر
http://abdussamad.com/uploads/sst-2.1-php.zip
شما مگه چه شکلی استفاده کردید؟
دقیقن برای سرور تو سرور هستش.
تمامی پنل های مدیریت سرور ها(cpanelوplesk) به راحتی خودشون آنزیپ می کنن.
با تشکر
من همین کد رو کپی کردم تو یه فایل پی اچ پی بعد آپ کردم روی سرور ولی هچی کار انجام نمیده،آدرس فایل رو میگیره ولی هیچ کاری انجام نمیده.
بله منظورم اینم این بود که خود این کد انزیپ نمیکنه،کدی من دادم
پیامی نشون نمی ده ولی کار انجام شده
هاستت رو چک کن
هاستمو چک کردم میگم کاری انجام نمیده
در این کد اصلا دستوراتی به چشم نمیخوره که با فایل زیپ شده کار کنه. حالا چطور انزیپش میکنه نمیدونم
این لینک رو ببینید:
http://www.timlinden.com/blog/website-development/unzip-files-with-php/
:)))))
کسی حرف از آنزیپ زد مگه؟؟؟؟
این کد هم بارها تست شده
درست تست کن :))
اوکی من فکر کردم آنزیپ هم میکنه،بدتر هم که شد،فکر کنم کد شما فایلهای کم حجم رو ترنسفر میکنه
به !!!
خیلی توپ بود! شدیداً!!!
عـــــــــــــــــــــــــــــــــالی!
۲۳ بهمن ۸۹ ، ۲۳:۲۳ معرفی کوتاه وردپرس | PHPDevelopers.ir
[...] به دلیل نصب در ۵ دقیقه مشهور است. در حقیقت اگر شما پیش از نصب از جزئیات پایگاه [...]
۲۷ بهمن ۸۹ ، ۱۵:۱۸ معرفی کوتاه وردپرس! « یک طراح وب
[...] به دلیل نصب در ۵ دقیقه مشهور است. در حقیقت اگر شما پیش از نصب از جزئیات پایگاه [...]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی