نقطه ویرگول;

هر از گاهی از هر چیزی

هر از گاهی از هر چیزی

آغاز به کار نقطه ویرگول;

جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۸۹، ۰۶:۴۷ ق.ظ
با درود خدمت دوستان عزیز
برنامه نویس هایی هستند که وبلاگی ندارند و تلاشی برای داشتنش نیز نمی کنند، در حالی که بعضی از آنها بسیار حرفه ای و کارآزموده هستند. در واقع انقدر درگیر زندگی یا بی حوصله هستند که نمی توانند وبلاگ راه اندازی کنند یا مطالب آموزشی خود را در سایت های دیگر ارائه دهند.
در همین راستا تصمیم گرفتیم که با همکاری چند تن از این دوستان وب سایت آموزشی PHPDevelopers.ir را راه اندازی کنیم که بیشتر بر روی مطالب آموزشی تمرکز خواهد کرد.
آموزش هایی که در این سایت ارائه می شود بیشتر توسط همین دوستان که به زودی با همه ی آنها آشنا می شوید تهیه می شود که یا توسط خود این عزیزان در سایت درج می شود یا مطالب خود را برای ما ارسال می کنند و ما این مطالب را در سایت درج خواهیم کرد.
تمرکز ما در این سایت بر روی :
  • آموزش پی اچ پی (مبتدی تا پیشرفته)
  • آموزش فریم ورک های PHP
  • آموزش فریم ورک های جاوا اسکریپت
  • طراحی قالب
و سایر موارد آموزشی که مرتبط با طراحی وب سایت است، خواهد بود.
امیدوارم که بتوانیم مطالب مفیدی را به خوانندگان عزیز ارائه کنیم که بخش کوچکی از دینی را که جامعه ی اوپن سورس به گردن همه ی ما دارد جبران کنیم.
از تمامی شما عزیزان تقاضا می شود که در صورتی که می توانید با این وب سایت همکاری کنید با ایمیل مدیریت سایت تماس بگیرید و اعلام همکاری کنید.
با تشکر از شما
مدیریت سایت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۱۴
مرتضی فتحی

phpdevelopers ir

آغاز

نظرات  (۱۶)

تبریک میگم اگر بتونم وقت بزارم حتما مشارکت میکنم
سلام. بسیار عالی. به شدت استقبال می کنیم. آماده همکاری با شما هستم.
حرکت بزرگی است. همیشه موفق باشید.
سپاس صالح عزیز
لطف داری
اگه همراه باشی باهامون خیلی خوشحال می شیم
سپاس وحید جان
خوشحال خوشحال خواهیم شد اگه باهامون همراه بشید
سپاس دوست عزیز
۱۹ آبان ۸۹ ، ۲۱:۵۴ موسوی چپ دست
درود بر شما منم یاد میگیرم
من که از پی اچ پی هیچی حالیم نیست و هرچی دنبالش رفتم حس یادگیریشو نداشتم و همیشه هلو بپر تو گلو رو پیش میگرفتم. امیدوارم بتونم از طریق شما چیزی یاد بگیرم.
تبریک میگم
امیدوارم که موفق باشید
محمد جان این قالبت مشکل داره،مخصوصا قسمت کامنت ها که آواتار روی اسم ملته:D
والا درستش کردم یه بار
باز انگار خراب شده.
چشم درستش می کنم
فکر کردم به خاطر کش هستش
ممنون از تذکرت
سلام من یه مشکل دارم
یه قالب خودم طراحی کردم
البته هنوز خیای کارداره
تو صفحه سینگل مطلب کامل نمیاد
طول بخش پست رو
height:auto;
overflow:hidden;
گذاشتم.اما بازم حل نشد
بصورت دستی بزرگش کردم بزرگ شد اما
فقط همون14 خط تو صفحه سینگل میاد
درصورتی که اون پست نزدیک 100خط داره
نمیدونم مشکل از کجاست
باتشکر
www.abamahdi.com
یا علی
در ضمن عید غدیر بر همه عاشقان مبارک
منتظر جوابتون هستم
داخل فایل style.css
خط ۸۱ این کد رو دارید
.txt {
height:185px;
margin:7px 0 0;
}
height:185px رو حذف کنید درست می شه.
اسم و شماره تلفن رو هم حذف کردم.
دیگه تو سایت تبلیغات نکنید لطفن
با تشکر
سلام
منم به تازگی وارد دنیای وبلاگ نویسی شدم.
حرکت خوبی هست و امیدوارم که به جامعه متن باز هم در این وب سایت توجه بشه.
با تشکر از شما
متاسفانه طی یه اشتباه قالب سایت به هم ریخت
در قالب قبلی لینک وردپرس وجود داشت
این قالب هم موقت هستش
در قالب جدید که به زودی آپلود می شه حتمن لحاظ خواهد شد
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی