نقطه ویرگول;

هر از گاهی از هر چیزی

هر از گاهی از هر چیزی

پنگوئن کوچولوی پرسروصدا

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۸۹، ۰۷:۱۷ ب.ظ
فردا لینوکس اف ام یک ساله می شه. یک رادیویی اینترنتی که فقط و فقط به همت دوستانی راه افتاده و پاگرفته که با عشق و علاقه ی تمام بدون هیچ چشم داشتی برنامه می سازن و به رادیو ارسال می کنن. این سایت روند خوبی داشته و هر روز داره بهتر می شه. برنامه های خوبی براش ریخته شده. تلاش های فراوانی صورت گرفته که این رادیو سرپا بمونه که خوشبختانه تا حالا مونده و از صمیم قلب آرزو می کنیم که همچنان باقی بمونه.
به همه ی دست اندرکاران این رادیو تبریک می گم و براشون آرزوی سلامتی و شادی می کنم. امیدوارم همچنان همراه این رادیو باشید و به پربارترشدن برنامه ها کمک کنید. تولد یک سالگی این پنگوئن کوچولو مبارک
منم یه هدیه ی کوچولو دارم براش

لوگوی باکیفیت لینوکس اف ام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۲۷

نظرات  (۳)

۲۷ بهمن ۸۹ ، ۲۰:۰۱ سهیل نوین فرد
من هم تبریک میگم، امیدوارم همیشه سرپا بمونه و هر روز برنامه های بهتری رو ارائه بده.
Happy birthday for Linux FM!
۲۸ بهمن ۸۹ ، ۰۷:۴۱ مهدی هنرمند جوان
Happy Birthday LinuxFM
تفلدش مبارک:)
لینوکس اف ام برای من محیطی گرم و صمیمی هست که هدف مثبتی رو دنبال میکنه و تاثیرهای خوبی توی خیلی از قسمتای فکر و زندگی من گذاشته
بهترین آرزوها رو براش دارم
۲۸ بهمن ۸۹ ، ۰۷:۴۸ یک تولد لینوکسی! « 20onim | دست نوشته های مهدی هنرمند جوان
[...] ما خواهد بود :) هدیه چالیست به رایو رو بد نیست ببینید (پنگوئن کوچولوی پر سر و صدا) [...]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی